کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317872 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رانندگی خود را اصلاح کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوشی‌های همراه امروز تنها برای زنگ زدن و پیامک فرستادن استفاده نمی‌شوند... برای تمرین رانندگی هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

چه‌قدر به مهارت‌های رانندگی خود اعتقاد دارید؟ رانندگی خوب را می‌توان در چند عبارت خلاصه کرد: جریمه نشدن، تصادف نکردن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی. اگر همه این‌ها یک‌جا جمع شود نه پلیس شما را می‌گیرد و نه گواهینامه‌تان را ضبط می‌کند. فقط ممکن است گاهی جریمه بشوید. اما آیا صرف رعایت قوانین شما را یک راننده خوب می‌کند؟

برنامه Flo را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا ببینید واقعاً رانندگی‌تان چگونه است. این برنامه بسیار جالب به رانندگی شما امتیاز می‌دهد. برای کارهایی مثل ترمز شدید، گاز یک‌مرتبه و پیچیدن تند "امتیاز منفی" می‌گیرید. وقتی به آرامی گاز می‌دهید، سر پیچ آهسته می‌پیچید و ترمز نرم می‌گیرید امتیاز مثبت دریافت می‌کنید. مسیری که طی می‌کنید به بخش‌های یک کیلومتری تقسیم می‌شود و به ازای هر بخش یک امتیاز کلی می‌گیرید و می‌توانید ببینید چه‌قدر خوب رانندگی کرده‌اید. برنامه به شما اجازه می‌دهد چند مسیر مختلف را ضبط کنید تا مسیرهای طی شده مثلاً در یک هفته را با هم مقایسه کنید و ببینید چه پیشرفتی کرده‌اید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این برنامه را نصب کنید و قبل از آن‌که وارد خودرو شوید اجرا کنید. بعد از اجرای برنامه در صورت تمایل وارد حساب خود شوید (Sign in) و یا این مرحله را رد کنید (Skip). وارد برنامه که شدید روی دکمه کوچک فرمان کلیک کنید تا پیمایش اولین مسیر آغاز شود. می‌توانید هر موقع که لازم بود برای کاری توقف کنید، پیمایش خود را موقتاً متوقف (Pause) کنید تا مجبور نشوید پیمایش را از ابتدا دوباره شروع کنید. توقف موقت و ادامه پیمایش را می‌توانید هم از بخش اعلان‌ها و هم از درون خود برنامه انجام دهید.

    

رانندگی خود را آغاز کنید تا برنامه به شما بگوید کیفیت رانندگی‌تان چگونه است و نقاط قوت و ضعفتان کجاست. برنامه به شما نشان می‌دهد چه‌قدر مسیر پیموده‌اید و چه مدت رانندگی کرده‌اید.

   

وقتی به مقصد رسیدید روی دکمه پرچم بزنید تا به برنامه بفهمانید پیمایش مسیرتان تمام شده است و بتوانید خلاصه اطلاعات آن مسیر را از برنامه بگیرید. روی دکمه "نمای کلی" Overview بزنید تا ببینید طی هفته گذشته چه عملکردی داشته‌اید. برنامه Flo از جی‌پی‌اس گوشی برای پیدا کردن مکان فعلی شما و مشخص کردن ابتدا و انتهای مسیرتان و طول مسیری که طی کرده‌اید استفاده می‌کند.

  

به گزارش سافت‌گذر ؛ برنامه در حالت پیش‌فرض مسافت طی شده را به کیلومتر حساب می‌کند اما می‌توانید در بخش تنظیمات واحد دیگری را هم انتخاب کنید. برای ورود به تنظیمات برنامه از کشوی پیمایش Navigation استفاده کنید. می‌توانید برای برنامه تعریف کنید که هر گاه تشخیص داد در یک وسیله نقلیه هستید به طور خودکار پیمایشتان را ثبت کند. همچنین می‌توانید "حالت شب" برنامه را فعال کنید تا در تاریکی شب هم بتوانید به راحتی از برنامه استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد که مسافت‌های قبلی خود را هم از بخش "همه سفرها" All Trips در کشوی پیمایش مشاهده کنید.

   

برنامه Flo را برای مدتی امتحان کنید تا ببینید واقعاً راننده خوبی هستید یا نه.

تذکر ایمنی: تصاویر بالا توسط یکی از سرنشینان خودرو گرفته شده، نه توسط راننده. شما هم هنگام رانندگی اگر ضرورتی ندارد هرگز با گوشی همراه کار نکنید.

دانلود برنامه Flo با حجم 8.91 مگابایت (اندروید)

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20306 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/02/07 تعداد مشاهده: 2579
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر